WORD SCHEIDSRECHTER

‘Ref in One Day ‘staat opnieuw voor de deur !

Voetbal Vlaanderen organiseert opnieuw de cursus 'Ref in one day'.  Dit zal plaatsvinden in de evenementenzaal van het Junior College in Genk op 23 september tussen 09h00 en 16h30.

Hou je van voetbal? Jong of oud ... heb je ook interesse in een sportieve en een sociaal ondersteunende hobby?
Hou je ervan om beslissingen te nemen? Beschik je over tal van leiderskwaliteiten? En zoek je engagement in een functie met verantwoordelijkheden? Aarzel dan niet langer! Word scheidsrechter, want zonder scheidsrechters, geen voetbal!

Inschrijven via: Word scheidsrechter | Voetbal Vlaanderen

Bij SV Breugel zijn momenteel 4 officiële scheidsrechters aangesloten (en Rudi Daniëls staat paraat bij de thuiswedstrijden van de 3e ploeg):
-Paul Roeffaers
-Jochen Heyligen
-Patrick Drieskens
-Senne Vrijsen
... maar daar mogen er natuurlijk altijd bijkomen.

Spreek één van bovenstaande mannen aan en vraag hun naar hun ervaringen.

Meer informatie over de arbitrage... de inschrijving, de gratis cursus van drie lessen in Genk of de 'ref in 1 day, de begeleiding en opvolging in de praktijk achteraf, de financiële vergoedingen, de vriendenkringen, de scheidsrechterskaart waarmee je gratis naar alle voetbalwedstrijden kunt gaan kijken in België, de gratis groepstrainingen, de combinatie met het blijven voetballen (wat dus zeker kan!), of vrouwen mogen fluiten (tuurlijk!), of je eventueel met de fiets kan gaan fluiten, enzovoorts, stuur gerust een berichtje via facebook of instragram of via mail voetbal@sv-breugel.be

WIE KAN SCHEIDSRECHTER WORDEN?

Je hoeft slechts aan volgende voorwaarden te voldoen:

• Je bent ten minste 15 jaar
  • Je bent aangesloten of je gaat je aansluiten bij een club van Voetbal Vlaanderen
  • Je bent fysiek paraat

Speel je al voetbal?
Dat is geen enkel probleem, je kan het voetballen en het arbitreren combineren dankzij de scheidsrechterscategorie H.

Voordelen als scheidsrechter

• Een onkostenvergoeding op basis van de categorie waartoe je behoort.
  • Een verplaatsingsvergoeding in functie van de gemaakte verplaatsing
  • Een persoonlijke en officiële scheidsrechterskaart die je het recht geeft om gratis alle wedstrijden, georganiseerd door Voetbal Vlaanderen en KBVB, op Belgische terreinen, bij te wonen.
  • Je krijgt gratis toegang tot het e-Kickoffsysteem dat je in staat stelt snel te communiceren en informatie op te vragen.
  • Twee brochures: 'Regels van het voetbalspel' en 'Onderrichtingen bij de regels van het voetbalspel'.
  • Het officiële kenteken van de scheidsrechters van de federatie.

HOE KAN JE SCHEIDSRECHTER WORDEN?

De scheidsrechtersopleiding wordt in alle provincies gegeven. De cursus bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel, waarbij je wordt begeleid door een opleider. Vervolmakingscursussen houden je op de hoogte van de laatste wijzigingen aan de spelregels.

Ook voor meisjes!

Om samen met de Red Flames de dynamiek en de groeiende evolutie in het vrouwenvoetbal te kunnen blijven volgen, hebben we nood aan meer damesscheidsrechters. Hou je van voetbal, dan is dit zeker iets voor jou!

CONTACTEER ONS: