SV BREUGEL 50 JAAR

SV Breugel wordt 50 jaar !!

En dit jubileum moet gevierd worden. Daarom organiseert de voetbalclub van Kleine-Brogel in het weekend van 24, 25 en 26 meieen heus feestweekend op hun velden van sportpark Achter de Run Inn.

Het feestweekend begint reeds op vrijdagavond 24 mei met om 19.00 uur wedstrijd tussen oud-spelers die in de afgelopen 50 jaar de geel-rode kleuren van SV Breugel hebben verdedigd. Ambiance verzekerd!
De club heeft reeds een oproep gedaan naar zoveel mogelijk mensen, maar mogelijk hebben ze nog niet iedereen kunnen bereiken en doet bij deze dan ook een op roep aan alle mensen die ooit betrokken zijn geweest bij de Breugelse voetbalclub als speler, vrijwilliger, afgevaardigde, supporter, … om dit te laten weten aan de organisatoren van het jubileum via 50-jaarsv-breugel.be.

Om 20.00 uur is er dan een galawedstrijd tussen het 1e elftal SVB en K.Bocholter VV. Na deze wedstrijd volgt de ‘derde helft’ en is het al tijd voor een eerste feestje van het weekend in de feesttent. Dat feestje wordt opgefleurd door coverband ‘de nootoplossing’.

Op zaterdag 25 mei organiseren de spelers van de seniors hun mini-voetbaltornooien na dit sportief treffen volgt de grote receptie en de officiële inhuldiging van de Koninklijke titel voor SV Breugel. Na dit officiële gedeelte worden de voetbalschoenen ingeruild voor de dansschoenen en wordt de dag afgesloten met een spetterende ‘Shoot-Out party’ met DJ’s Tony De Ruyter en Ben De Groef.

Ook op zondag 26 mei staat heel wat op het programma op de voetbalvelden van SV Breugel. Eenkubb-tornooi, het traditionele ‘Koetje Kak’ en de seizoensafsluiter voor de jeugdwerking SVB/SVH met speeltoestellen en springkastelen. Tussendoor komt ook de Breugelse fanfare Sint-Jozef de dag opluisteren met muziek.

Meer info volgt op de website van www.sv-breugel.be en op de sociale media van de club.

Hieronder vind je de planning van het volledige feestweekend. Allen van harte welkom uiteraard!

Programma van vrijdag 24 mei : REÜNIE

- 18.00 uur : deuren open : allen welkom op  de terreinen van SV Breugel!

- 19.00 uur : wedstrijd tussen oud-spelers

- 20.00 uur : wedstrijd K Bocholt VV – Seniors SV Breugel

- 22.00 uur : coverband “de nootoplossing” voor een feestje in de grote feesttent

Programma van zaterdag 25 mei : HULDIGING
- 10.00 uur tot 17.00 uur : mini-veldvoetbaltornooi seniors SV Breugel

- 19.00 uur : receptie en officiële huldiging 50 jaar SV Breugel

- 20.00 uur : Shoot-out Party

Programma van zondag 26 mei : JEUGDDAG

- ??.?? uur : kubb-tornooi, koektje-kak,

- ??.?? uur : seizoensafsluiten jeugd met speeltoestellen, springkastelen en de fanfare Sint-Jozef.

Zoals je merkt : feest en gezelligheid gegarandeerd!

Vast en zeker zijn we echter iemand vergeten of hebben we te weinig (of de verkeerde) gegevens.

Om iedereen te kunnen bereiken rekenen we daarom nog op jouw hulp : deze uitnodiging mag vermenigvuldigd worden onder iedereen die jij nog kent van jouw tijd bij onze club.
Je mag dan zijn/haar gegevens doormailen naar 50-jaar@sv-breugel.be (reply) . We zijn je hier intens dankbaar voor. Een berichtje naar mij, Ingrid (0497 606437) of naar de voorzitter Davy (0475910732) is ook altijd mogelijk

Iedereen is welkom om te komen supporteren maar vergeet je aub niet in te schrijven voor de wedstrijd tussen oud-spelers : reply op dit bericht (50-jaar@sv-breugel.be) of wederom een berichtje via gsm op vermelde nummers.

Geef dan even jouw gegevens door waar we je kunnen bereiken en vermeld dat je graag wil deelnemen aan de wedstrijd.

In naam van onze voorzitter en de gehele SV Breugel-familie nodig ik jou, je vrienden, je familie, medevoetballers, …. uit op ons feestweekend op 24, 25 en 26 mei!

We rekenen vast en zeker op jouw aanwezigheid!

VAN HARTE WELKOM!

Vriendelijke en sportieve groeten,