TRANSFER NIEUWS

Transfernieuws seizoen 2024 - 2025

Update 10/04/2024

SV Breugel heeft voor volgend seizoen 2024-2025 een akkoord bereikt met de volgende trainersstaf:

Jef Henkens (T1)

Guy Cortens (Trainer Doelmannen)

Inkomende transfers:

Stef Vanbuel (van Lindelhoeven VV)
Simon Fonteyn (van Kattenbos Sport)

Jordy Vandael (van Excelsior Hamont)
Ulas Arslanoglu (van Achel VV B)

Uitgaande transfers:

Kevin Teirlinck (naar Kaulille FC)
Kurt Loenders (naar Kaulille FC)
Mike Eben (naar Kaulille FC)
Björn Nijssen (naar Sporting Grote Heide)

SV Breugel is verheugd met de aanstelling van Jef Henkens als hoofdtrainer van de seniors met ingang van het volgende seizoen 2024-2025.
Met Jef Henkens haalt SV Breugel een trainer in huis die zijn sporen zowel als speler en als trainer heeft verdiend. Als speler was hij actief bij Esperanza Neerpelt, SV Herkol en Sparta Lille. Zijn eerste stappen als trainer zette hij bij Sparta Lille waarmee hij in het seizoen 2018-2019 de promotie via de eindronde realiseerde van 4e naar 3e provinciale.
Voor het seizoen 2021-2022 stapte hij over naar Achel VV B. Daar won hij vorig seizoen de kampioenschapstitel in 4e provinciale.
Bestuur, technische staf en spelers zien zijn komst vol vertrouwen tegemoet en onze vereniging hoopt onder zijn trainerschap mooie stappen te kunnen maken.

Simon Fonteyn
De centrale verdediger genoot zijn opleiding in Lutlommel, daarna ging hij naar stadsgenoot Kattenbos waar hij de laatste 7 jaar als vaste kernspeler deel uitmaakten van hun sportieve opmars.
Met deze drive wil Simon als nieuwe uitdaging graag mee stuwen aan de verdere sportieve ontwikkeling van onze club.

Ulas Arslanoglu
Ook deze jongen maakt de overstap naar SV Breugel.
De polyvalente , hardwerkende speler kreeg zijn gehele jeugdopleiding in Esperanza Pelt.
Daarna maakte hij de stap naar het 1ste elftal van Achel B waar hij vorig jaar basisspeler was in de kampioenenploeg en ook dit jaar in 3de provinciale een vaste waarde is voor zijn ploeg.
Zijn ambitie is ook om hier een vaste waarde te worden voor de nieuwe ploeg.
Wij heten Ulas van harte welkom en wensen hem veel succes in de club.

Stef Vanbuel komt volgend seizoen de Breugelse rangen versterken.
Als jeugdspeler begonnen in Breugel , verder opgeleid in Lindelhoeven , een tussenstapje naar Kadijk om verder uit te groeien tot kernspeler van het Linne.
Nu komt hij terug thuis , want hij zal niet met de auto naar de training moeten komen.

Jordy Vandael

Sv Breugel kondigt zijn 3de inkomende transfer aan.

Jordy Vandael komt de aanval in Breugel versterken.

Zijn jeugdopleiding genoot hij in Pelt Fabriek , OVV en Lommel United.

Daarna kwam hij voor het eerst in de 1ste ploeg bij Kadijk sk om nadien 10 jaar een vaste waarde te zijn in Excelsior Hamont waar hij jaarlijks goed was tussen de 15 - 25 goals per seizoen.

De vinnige spits krijgt hier meteen zijn lievelingsnummer 8 toegewezen en zijn roepnaam is JAMAL.

We heten hem welkom en veel succes in onze club.