De vrienden van #8119

WORDT U OOK VRIEND VAN #8119?

8119 refereert uiteraard aan het stamnummer waarmee SV Breugel is ingeschreven bij de Belgische voetbalbond, maar #8119 is zoveel meer, want naast een gewone voetbalclub brengt SV Breugel ook de lokale gemeenschap bij mekaar en is daarmee één van de belangrijke ontmoetingscentra voor jong en oud binnen de Breugelse gemeenschap, naast traditionele ontmoetingsplaatsen als Wirix Café en Run Inn.

Het is daarom belangrijk dat we verder werken aan de uitbouw van deze mooie club. Door het harde werk van bestuur, vrijwilligers, sponsors en sympathisanten zijn de laatste jaren vele mooie infrastructurele werken verwezenlijkt zoals vernieuwde douches, zonnepanelen, automatische beregening op de drie velden en recent nog de verlichting op het A-veld. Doch krijgen we nog vaak vragen van leden en supporters, zoals “kan er een afdak voorzien worden aan de kantinekant?”, “kunnen de kleedkamers opgeknapt of gerenoveerd?”, … . Helaas is het niet mogelijk om te blijven investeren aan het tempo van de laatste jaren, tenzij we de lidgelden fors verhogen (wat niet in de clubfilosofie past) of sponsorbudgetten kunnen optrekken, wat ook geen evidentie is in deze door Corona geteisterde tijden.

En zo kwamen we op het idee van ‘De Vrienden van #8119’. Een idee wat tot stand kwam in samenspraak met twee van onze vaste sponsors, Wirix Café en Run Inn. Waarom vragen we niet aan ieder die het goed voor heeft met de club om een kleine bijdrage te doen en zelf mee te beslissen in de volgende investering? Wirix Café en Run Inn waren beiden enthousiast en toonden zich meteen bereid om iedere nieuwe vriend, die zich aanmeldt voor het initiatief twee consumpties aan te bieden in hun zaak bij een volgend bezoek. SV Breugel doet daar nog eens twee consumpties bij in de eigen kantine. Daarnaast nodigen we al ‘onze vrienden’ uit voor een gezellig samenzijn op het einde van het seizoen en brengen we daar de ideeën voor investeringen vanuit de groep vrienden samen en stemmen we wat het wordt. De bijdrage bedraagt het afgeronde bedrag van 50 euro. Een aanbod wat u als vriend zeker niet mag missen…

Voor meer informatie kan u terecht in de kantine, waar u zich via voorgedrukte formuliertjes kan aanmelden of stuurt u een mailtje naar voetbal@sv-breugel.be en wij nemen contact met u op in het kader van uw vriendschapsverzoek. Samen SV Breugel, samen #8119.

Ondanks dat we nog niet echt veel reclame hebben gemaakt rond het initiatief – bij deze dus – hebben toch al een vijftiental mensen de weg gevonden naar het bord in onze kantine, waar u al onze vrienden kan leren kennen. U wil er vast ook bijhoren!

De vrienden van #8119. Be a friend.