Wedstrijdverslag

4de provinciale reeks B -  Speeldag 27  : Zondag 28 april 2024 – 15h00

WEERSTAND KOERSEL B - SV BREUGEL 3 – 0

Wedstrijdverslag   :

Een wedstrijd die weinig belang meer had tegen een tegenstander die hoogstwaarschijnlijk uit het klassement van dit seizoen wordt geschrapt.
Met een doelpunt na dik een kwartier spelen kwam de thuisploeg op voorsprong.  Na de rust kon de thuisploeg nog verder aandikken met 2 doelpunten.  Breugel nam geen risico’s meer en legt de focus op de nacompetitie.
De loting van de tegenstanders volgt komende maandag.

Van reeks B gaan SK Heusden 06, Kadijk SK B en Lindelhoeven VV B mee de pot in samen met SV Breugel. Van de A-reeks zullen dat Herk-de-Stad B, EMBO, Torpedo Hasselt B en FC Alken B zijn.  De C-reeks vaardigt VC Uikhoven, AA Rekem, Riemst en Unico Tongeren B af.  Terwijl uit de D-reeks de teams van LS Leut, SK Meeuwen B, Sp. Ellikom en GS Bree-Beek B de pot zullen vervolledigen.  Deze teams zullen strijden om de laatste 4 promotietickets.

Opstelling :  Jef Vrolix, Siebe Beijk, Robbe Leijnen, Bert Craeghs, Wouter Jongeneelen, Jens Dujourie, Dennis Kuyken (46’), Bram Luyckx, Kevin Teirlinck (65’), Niels Winters, Lieven Hendrikx

Wisselspelers: Brent Driesen, Roy Willekens (46’), Jorden Pellens (65’), Burhaneddin Budak

Doelpunten  :  1 -0 (17’), 2 – 0 (69’), 3 – 0 (74’)
Gele kaart  : Kevin Teirlinck