NIEUWS

SV Breugel wordt 50 jaar !!

Beste Breugelaars ,

Het komende weekend staat de start van de competitie 2023 - 2024 voor alle jeugd - en senioren teams op het programma.  Laat ons bij de gelegenheid nog eens toe gebruik te maken om de volledige club SV Breugel nog eens extra in de verf te zetten,  want volgend jaar viert onze voetbalvereniging 50 jaar aansluiting bij KBVB!!
Een nostalgie aan mooie verhalen en al vele geweldige beleefde momenten.  Altijd leuk om deze nog eens op te rakelen. Er zal dan ook een volledig feestweekend plaats vinden op 24 - 25 - 26 mei 2024.

Onze volledige seniorenkern bestaat dit jaar uit maar liefst 80% Breugelse affiniteit.  Een doel waar 5 jaar geleden aan begonnen is. Gelukkig bestaat perfect niet en met 80% is er zeer goed werk geleverd. In de wandelgangen beloofden enkele spelers en trainers ons er alles aan willen doen om mee een extra toets te willen geven aan het 50 - jarig bestaan.

Ook de jeugdsamenwerking tussen SV Breugel en SV Herkol staat op punt en daarmee zijn we vertrokken voor een nieuwe dimensie met een jeugdploeg in competitie van de U6 tot U15.
We mogen zeker de verdienste van deze jeugdwerking niet onderschatten want dit is al jaren geleden dat er zoveel ploegen wekelijks in competitie staan voor de vereniging. Ook zal hun nieuw jasje voor de jeugdteams voorgesteld worden op de Breugelcup.

Dus alle ingrediënten zijn aanwezig om naar ons 50 - jarig bestaan toe te werken.

Bij deze hier een warme oproep aan de Breugelaar , symphatisant , supporter , sponsor om ons dit seizoen zoveel mogelijk komen aan te moedigen.

Dus mensen die anekdotes , gegevens , verhalen , etc hebben over SV Breugel vragen we dit bezorgen , als ook mensen die een handje willen toesteken voor de organisatie van ons feestweekend.

Geef snel een seintje aan Ingrid Vervoort ( 0497/60 64 37 )

En hopend zien we jullie snel op of langs de velden van Sv Breugel.